همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

بهشت زهرا

سلام

امروز رفتیم بهشت زهرا اینقدر خوب بود!!!

رفتیم قطعه هنرمندان سر خاک خسرو شکیبایی،رضا ژیان،فریدون مشیری و فردین عزیز

اونجا یه نفر بود خیلی شبیه فردین بود شاید از فامیلاش بوده!!!!!

تازه قبر یه معمار اونجا هست که نقشش شیشه ی خرد شده ست خیلی قشنگه!!!!!

مریم                  

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 28 تیر 1392 ساعت 09:19 http://behi.fardblog.com

من متوجه نشدم نقشش شیشه خورده س یعنی چجوری؟

یعنی این که بجای سنگ قبر یه دونه شیشه گذاشتن که خرد هم شده!

هیلدا شنبه 29 تیر 1392 ساعت 01:59

آخی طفلی ها
با بهشت زهرا حال میکنین
چ فانتزی
.
والااااااااا
زنده ها رو بیخیال مرده ها رو بچسب
خودم جواب خودما میدم
آیا من دیوانه هستم

بعضی وقتا بهشت زهرا میطلبه البته بستگی داره کیا رو اونجا داشته باشی!
مثلا من دوست بابام شهید شده تا حالا ندیدمش ولی عاشقشم هر وقت با بابام میریم سر خاکش خیلی آرامش میگیرم یا همین قطعه هنرمندان اونجا فردین و خسرو شکیبای و خیلی هنرمندا هستن که باهاشون حال میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد