همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

مریم پیله...

سلام دوستای گلم

امروز خواب بودم که مریم زنگ زد.بهم گفت:خواب بودی؟

گفتم:اره

گفت:شرمنده نشدم.پاشو حاضر شو بریم کتابخونه

بهش گفتم:من با زبون روزه. تشنه گشنه پاشم بیام کتابخونه؟

انقد گفت که دیگه داشتم میمردم.

بالاخره بلند شدیم رفتیم دیدیم یه چند تا خرخون دارن درس میخونن

منومریم این شکلی شدیم:

مریم گفت:به نظرت منو تو هم واسه کنکور اینجوری درس میخونیم؟

گفتم:من در خودم همچین چیزو رو نمیبینم

بعد از 20 دقیقه نشستن مریمو با کلی فوش بردم خونه

اگه به چیزی پیله کنه ول کن نیست.

منه بدبختم با خودش میکشونه

شانس مارو باش....

سارا

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی شنبه 29 تیر 1392 ساعت 18:03 http://shadi-shadi.blogsky.com

ای بابا مریم گلی تغییر لقب داده

دارمت شادی جان:دی

مریم شنبه 29 تیر 1392 ساعت 20:29

ازت متنفرم مگه منم روزه نبودم خوب رفتیم خوب بود به جای اینکه اینا رو بگی بگو امروز دوستمونو دیدیم!!!!
میخواستم بگم سه شنبه بریم نمایشگاه قرآن ولی دیگه نمیبرمت!

مریم ول کن
حالا کی هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد