همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

یه سورپرایز خوب!!!!!

امروز اینقدر از دست مدرسه خسته شده بودیم که به طور جدی میخواستیم مدرسمونو عوض کنیم!!!!! ولی با سال بالایی هامون حرف زدیم گفتن همین جا بمونید به نفعتونه!!!!

آخه نمیدونید که یه معلم زبان داره که اصلا درس نمیده ولی وقتی که از ما میپرسه توقع داره بلد باشیم!!!!!

ولی خداییش بقیه چیزا خیلی خوبه!!!!

امروز وقتی تعطیل شدیم توی راه پله سورپرایز شدیم! آخه دوستای گلم مرضیه و یاسمین اومده بودن تا ما رو ببینن خیلی خوشحال شدیم!!!

دلم میخواد زودتر امسال بگذره و برم دوم که گرافیک بخونم!!!!!

امیدوارم هرچی صلاحه اتفاق بیفته چون خیلی زور داره که اینهمه داریم خودمونو اذیت میکنیم ولی تهش به چیزی که میخواییم نرسیم...

 مریم                          

نظرات 3 + ارسال نظر
خرید اینترنتی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 15:34 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

دوست بزرگوار
دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.

فاطمه یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 18:51 http://www.fafa77.blogsky.com

خو منم لینک کنید دیگه

چشم فاطمه جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد