همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

خخخخخخخخخخ

امروز معلم دینیمون داشت سرمون غر میزد و یه دفعه گفت من اینهمه دارم خودمو...(یهو ساکت شد و خندید!

توی اون لحظه کلاس رفت رو هوا و یکی از بچه ها اومد جمعش کنه گفت خب خانوم داره اینهمه خودشو خسته میکنه! 

یعنی دختره که اینو گفت کلاس بیشتر رفت رو هوا...! (اصلا دیگه تو فضا بود!)

خیلی باحال بود واقعا کیف کردم! 

مریم            

نظرات 1 + ارسال نظر
farzad یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 22:04 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام جوجه اردک زشت
البته ببخشید میگم زشت
شایدم خوشچل باشید
وب زشتی داری مث خودت
----------------------------------------------------------------------
خانمی من با کمال پر رویی لینکت کردم چون
من از وب هایی که خوشم بیاد بدون اجازه میلنکمشون.
به منم سر بزنید خوشحال میشم
راستی اگه لایق دونستید بلینکیدم

سلام قوی زیبا...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد