همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

سارا گاگول!

امروز رفتیم با سارا مغازه که نانی بخریم من با فروشنده حرف زدم گفتم یه نانی بده و پولمو گذاشتم روی میز! 

بعد سارا خیلی شیک و مجلسی و با اعتماد به نفس یه هزار تومانی گذاشت روی میز بدون اینکه چیزی بگه  

فروشنده همینجوری مونده بود به سارا نگاه میکرد سارا هم هیچی نمیگفت(نمیگفت چی میخواد!) 

بالاخره من گفتم آقا یه دونه هم به این بده و بعد دیگه از خنده مرده بودم و فقط از مغازه اومدم بیرون سارا که اومد دیگه همین مونده بود هردومون ولو شیم وسط خیابون از بس خندیدیم! 

ولی شما به این کار نخندید بخدا همش از اثرات درس خوندنه که ما اینجوری شدیم! 

تازه امروز زنگ ناهار من اینقدر خسته بودم که دهنم باز مونده بود سارا گفت مریم چرا دهنت بازه؟! گفتم حال ندارم ببندمش! 

ولی اینو جدا از شوخی میگم روحم خیلی خسته س...! 

مریم             

نظرات 5 + ارسال نظر
farzad سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 15:39 http://ma2ta11.blogsky.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤

لعیا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 15:42 http://www.fashnews.blogsky.com

واو خیلی باحالین ای ول

قابلی نداریم!!!!!!

پرنیان حامی پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 23:35 http://manneveshteha2.persianblog.ir/

خسته نباشید جفتتون

سلامت باشی پرنیان جونم!

شادی چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 11:37 http://shadi-shadi.blogsky.com

همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !

امــــا ...

هــیـچ چــیـز بــدون تــــو ...
...
تـمــام نـمـی شـــود

حـــتـی ...

هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن

شادی چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 11:54 http://shadi-shadi.blogsky.com

شرط بسته ام با عشق

تو را خواهم برد

حتّی اگر

هر شب ببازم

دل که تمام نمی شود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد