همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

حوصله ام سر رفته...

دوباره دوره امتحانا شد و بیکاری های منم شروع شد...!!!!

دلم سریال کره ای میخواد!!! ولی باخودم قرار گذاشتم که واسه بعد امتحانا بخرم...!!!

وای خدا من الان چیکار کینم؟!(اَه از خودم بدم اومد اینقدر که غر میزنم!!!)

..............................................................

امروز امتحان فیزیکمو دادم ، تا الان که غلط نداشتم!!!

با خودم فک میکردم که من دیگه تا دو سال دیگه فیزیک نمیخونم!(دو سال دیگه هم باید همین کتابمو واسه کنکو بخونم!!!)

ای بابا منم به چیا فک میکنما...

عب نداره این دیوونه بازیا به خاطر درس خوندنه!!!!

..............................................................

همین الان یاد وقتایی افتادم که با سارا امتحان میدادیم و میومدیم سمت خونه سارا اینا و میشستیم روی پله ی دم خونه ی سارا اینا و با سارا فک میکردیم که یه برنامه شاد بچینیم!!! بیشتر وقتا هم تهش سارا و (بعضی وقتا با مبینا) میومدن خونه ی ما...! البته یادمه یه بار رفتیم استخر!!!!

وای یادش بخیر...

امیدوارم این تابستونی هم که در پیش داریم همینجوری باشه!

مریم             

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 16:35 http://nwwww.pises.blogfa.com

اگه تو طول سال کمتر درس بخونی الان بیکار نمیشی

اینم یه حرفیه!!!
عاغا من قانع شدم...!
ولی شقایق من اونقدرا هم درس نمیخونما...!!!
راستی آدرس وبتو درست بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد