همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

خدا جونم...!

خدا جونم میدونم که خیلی پستمو هروقت که بهت نیاز دارم به فکرت میفتم!!!! البته اینم میدونم که تو اصلا برات مهم نیست ، چون نیازی به توجه من نداری...

ولی خداجونم ازت یه خواسته دارم اونم اینکه کمکم کن امتحان فردامو خوب بدم حس میکنم خیلی خوب نخوندمش البته میدونی قبلا خیلی خونده بودمش و الان چیزی ندارم که بخوام بخونم!!! ولی بازم...

خدا جون دیروز خیلی بی حوصله بودم و رفتارم با مامانم خیلی خوب نبود ، میخوام ازش معذرت خواهی کنم ولی تو هم منو ببخش که بنده هاتو ناراحت میکنم... باور کن دست خودم نیست خیلی تحت فشارمو مغزم نیاز به یه استراحت طولانی مدت داره...!

حتی بابامم امروز باهام حرف زد بهم تذکر داد که باید باحوصله باشمو با دیگران بهتر رفتار کنم!

مریم                   

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 16:48 http://jeepers-creepers.blogsky.com

اول به قسمت برنامه های جانبی برو بعد وبلاگ گروهی رو بنصب بعد وبلاگ گروهیو باز کن ایمیل دوستت رو وارد کن ثبت بزن بعدش دوستت ایمیلشو باز میکنه روی لینکی که واسش اومده کلیک میکنه بعد یه صفحه میاد اونجا واسه خودش اکانت درست میکنه دیگه هر وقت با اکانت خودش بیاد بلاگ اسکای وصل میشه به وبلاگ شما
موفق باشید.

خیلی ممنون که همه اینا رو گفتید ولی من و دوستم چندین بار این کارو کردیم و اصلا جواب نداد...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد