همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

خونه ی سارا اینا...

امروز رفتیم خونه ی سارا اینا...

بار اول بود که میرفتیم خونه جدیدشون!

خیلی خونشون قشنگه...ایشالا مبارک باشه!!!!

امروز منو مبینا و مرضیه و آبجی سارا و دوسش مهتاب و خود سارا بودیم...

خیلی خوش گذشت...

مبینا هم لطف کرد و کلی ازمون عکس انداخت...یکی از عکسا توی مطلب قبلیه!

چند روز پیشا هم سارا خونه ی ما بود و نتونستیم مبینا رو پیدا کنیم...خوش گذشت ولی به اندازه امروز نه!

مریم           

نظرات 7 + ارسال نظر
طاها پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 14:33

من معنی این وبلاگ و نفهمیدم شایدم درکش نکردم.هدف نداره.آرمان نداره ، ای کاش کمی به فکر غصه های قلب کسی بودیم تا روز نوشت های تکراری زندگیمون...

چرا فک میکنی هدف نداره؟!
هدف این وبلاگ ثبت خاطرات دوستاست!!!
برای وقتی که بزرگ شدیم و دلتنگ این روزا شدیم بیاییم و این خاطرات و ببینیم و از عکساش لذت ببریم...
فک میکنم درکش نکردی...
درضمن ما خودمون اونقدر غصه داریم که دیگه به فکر غصه های قلب کس دیگه ای نباشیم!!!!
این نوشته ها رو نگاه نکن اینا قسمت کوچیکی از زندگی ماست.بقیشو که ننوشتیم...

ღ♥Marzieh♥ღ پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 15:16 http://mamazi79.blogsky.com

اا خوش به حالتون خوش گذروندینا من خیلی دوست داشتم عکسه مبینارو هم ببینم ولی دیگه خودش عکاس بو د

ایشالا یه بارم با اون عکس میذارم!!!!

طاها جمعه 6 تیر 1393 ساعت 14:35

قلب اون کسی که درد داره کسیه که هر سحر برای من و شما دعا می کنه ولی من و شما توی خواب ناز دنبال رنگی دیدن رویاها و خیالات محالمونیم.چه طور دلمون میاد که اون برای ما غصه داشته باشه ولی ما حتی قدمی براش بر نمی داریم.حتی در حد یک پست توی وبلاگمون که با اللهم عجل لولیک الفرج شروع بشه...

من فک میکنم آدم با گذاشتن یه پست توی وبلاگ نمیتونه به یاد حضرت مهدی باشه بلکه باید با دلمون به یادش باشیم!
به نظر من شما با ظاهر زندگی میکنی...
ولی من نه ظاهر سازم و نه ظاهر بین!!!!

amir جمعه 6 تیر 1393 ساعت 16:06 http://Amo-seifi.mihanblog.com

سلام...وب جالبی دارید..ب وب من سری بزنید...
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید..

طاها شنبه 7 تیر 1393 ساعت 00:50

امیدوارم...

قشنگ مشخصه که امام زمانو دستاویزی کردی تا با یه دختر حرف بزنی یا شایدم کل کل کنی...!
این پیگیریتو دوس دارم شاید اگه اینقدر که پیگیر جواب من بودی پیگیر دردای حضرت مهدی بودی الان دستت به یه جایی رسیده بود!

فاطمه پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 16:51

سلام چرا نمیتونیم تو صفحه عکسارو ببینیم

سلام فاطمه خانوم
خب عکسا توی مطلب رمزداره دیگه!!!

پرنیان حامی یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 14:00 http://manneveshteha2.persianblog.ir

وای بچه ها اون نظر خیلی بامزه بود آخه به بقیه چه ربطی داره مگه زوریه که هر مطلبی اونا دوس دارن بنویسیم ! بعدشم نوشتن خاطرات مگه بده خیلی هم خوبه

مـــــــــــــــــــــــرسی عزیزکم!
راستی پرنیان جونم چند وقته که به وبت سر میزنم ولی نمیتونم نظر بذارم!!!
خیلی کلافه ام حتی چند دفعه هم سعی کردم ولی نشد....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد