همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

عاغا خسته شدم....

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

اگه خدا بخواد امروز دیگه آخرین روزه....

خیلی خسته شدم آخه توی تابستون روزه گرفتن خیلی سخته!!!!!

توی این یه ماه همش خونه نشین بودم!!!!

تازه من یکی از تفریحام غذا خوردنه حالا خیلی سخت بود که نتونم چیزی بخورم!

ولی امیدوارم دیگه از شنبه مثل تابستون پارسال همه بریم بیرون و خوش بگذرونیم!

تازه مدرسه ی ما از یک شهریور شروع میشه و تا هجدهم باید بریم!!!!!

فعلا بای بای

مریم                

نظرات 3 + ارسال نظر

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .
عید سعید فطر بر شما مبارک

همچنین!

ترانه جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 05:15 http://taraneh1love.blogfa.com

تا هجدهم باید بریم؟؟؟؟؟؟؟؟من فکر کردم تا اخر شهریور .......

آره فقط تا هجدهمه!

مرضیه شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 20:43 http://biitafavot.blogfa.com

رمز میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدوووووووووووووووووووووووو

مرضیه همه مطالب رمز دارم رمزشون همونیه که بهت دادم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد