همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

من هنوزم هستما...!

سلام دوس جونیا

این چند وقتی که نبودم کامپیوترم ترکیده بود!!!!!

البته خوب مدرسه هم داشتم...با اینکه سرم خیلی شلوغ بود ولی خوش میگذشت!

کلاس گرافیکیا از همه زودتر تموم شد(10 شهریور!) ولی خب سارا تازه امروز تعطیل شد...!

تازه چند روزیم شمال بودم و خیلی خوش گذشت و خیلی جاها رو گشتیم...!

خیلی توی این چند وقته دلم تنگ شده بود ولی کامپیوترم داغون بود!!!!!!

فردا قراره منو آبجیم با سارا و آبجیش مریم بریم بیرون.امیدوارم خوش بگذره...!

خب دیگه فعلا همین! حرفی ندارم...فقط اومدم که بگم من هستما!!!!!!

مریم            

نظرات 1 + ارسال نظر
admin دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 01:08 http://pam-tr.blogsky.com

سلام جالب بود ولی من جالب ترشو دارم
mona

منتظرتم مریم

سلام
جالب تر؟!
مگه من مطلب خاصی گذاشتم که تو جالب ترشو داری؟!
من فقط حرفای خودمو نوشتم...!
عاغا حالت خوبه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد