همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

وای خدا...ته دلم یه جوری شده! :)))

امروز به خیلی چیزا فک کردم که منو خیلی امیدوار میکنه و حالمو خوب میکنه!

اینکه سعی کنم از تابستون همین امسال با دوستام کار کنم و همینجوری پول جمع کنم و در آینده به اون کافی شاپی که یه پاتوق باحاله برسیم!!!

میدونم ما هنوز خیلی بچه ایم واسه فک کردن به این چیزا ولی خب اگه اعتماد به نفسو برنامه ریزیشو از همین الان داشته باشیم احتمال موفقیتمون چند برابر میشه و همچنین امیدمون زیاد میشه و شادتر زندگی میکنیم!!!!

خداجونم یعنی میشه ما بتونیم همچین کاریو انجام بدیم؟؟؟

میشه اینا درحد رویا باقی نمونه؟!

خداجونم من امیدم به خودته! میدونم که هیچوقت ناامیدم نمیکنی!

راستی معدل امتحانای میانترمم 19.47 شد! شاگرد اول هم شدم...خیلی خوشحالم!

امروز واسه اولین بار مامانم و بابام به نمره ی بالای من ذوق کردن و باعث شدن که انرژی بگیرم!

چقدر حالم خوبه!

خدایا شکرت...

مریم          

نظرات 1 + ارسال نظر
پرنیان حامی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 16:42 http://manneveshteha2.persianblog.ir

سلام دعوتی دوست من [گل]

سلام پرنیان جونم
چشم حتما میام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد