همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

چشمتون روز بد نبینه!!!!

سلام دوست جونیام

دوباره آبجی من اومد !!! میدونید دیروز چه جوری از خواب بیدار شدم

خواهر محترمه ی بنده اهنگ گانگ نام استایل رو با صدای بلند گذاشت گفت مریم پاشو باید برقصیم گفتم آبجی تو دوباره اومدی بعد اومد نشست روم داشتم اون زیر جون میدادم به زور منو بلند کرد میگه باید برقصی خیلی لج درار بود خلاصه که آبجیم 10 روز نبود نمیدونید با چه آرامشی خوابیدم عالی بود ولی خوب گفته باشم من حاضرم تموم عمرم رو نخوابم ولی آبجیم پیشم باشه!!!!

درباره اون مطلب سارا گلی هم بگم که من دیگه حوصله ندارم باهاش کل کل کنم به خاطر همین دیگه چیزی نمیگم. رفتم براش نظر گذاشتم به من میگه مریم لات شدی!!!!!

مریم                

حلالم کنید بچه ها...

سلام بچه ها

الان از خونهی مریمینا دارم اپ میکنم

مریم داره نماز میخونه

منم اومدم شایعات اخیرو تکذیب کنم:دی

امروز لپ مریمو ماچ کردم

مریم تف کرد تو صورتم

اونوقت میگه سارای مظلوم نما

اوه اوه مریم رکعت اخره

در وضع بدی هستم

انتشار انتشار

مریم یه بار اومد صفحه رو بست

اومدم دیدم رفته تو چرک نویس

گفتم ادامه بدم:

برام دعا کنید

زیر دست مریمم

اگه دیگه نیومدم حلالم کنید

بای بای

بذارید یه شعر براتون بذارم:

میرن ادما

از اونا فقط خاطره هاشون به جا میمونه

بقیه شو بلد نیستم

سارا

سارای مظلوم نما....

دوست جونیام این سارا خانوم نمیگه که امروز با اینکه هوا گرم بود و ما همر دو روزه بودیم تا مرز هلاکت رفتیم ولی دوست گلمون آتنا رو دیدیم کلی هردوتاییمون حال کردیم!!!!!فقط جنبه ی منفیشو میگه!!!!!

ای سارای مظلوم نما!!!!!حالا به من میگی مریم پیله!!!!صبر کن درستت میکنم!

همه فک میکنن منو مبینا خیلی سارا رو اذیت میکنیم و سارا مفلوکی بیش نیست ولی این دختر خودش یه پا گرگ جامعه ست

اصلا نصفش تو زمینه!

سارا گلی همینو میخواستی که این چیزا رو دربارت بگم؟! خجالت بکش اینقد منو آدم بده نکن یکم بزرگ شو

مریم               

مریم پیله...

سلام دوستای گلم

امروز خواب بودم که مریم زنگ زد.بهم گفت:خواب بودی؟

گفتم:اره

گفت:شرمنده نشدم.پاشو حاضر شو بریم کتابخونه

بهش گفتم:من با زبون روزه. تشنه گشنه پاشم بیام کتابخونه؟

انقد گفت که دیگه داشتم میمردم.

بالاخره بلند شدیم رفتیم دیدیم یه چند تا خرخون دارن درس میخونن

منومریم این شکلی شدیم:

مریم گفت:به نظرت منو تو هم واسه کنکور اینجوری درس میخونیم؟

گفتم:من در خودم همچین چیزو رو نمیبینم

بعد از 20 دقیقه نشستن مریمو با کلی فوش بردم خونه

اگه به چیزی پیله کنه ول کن نیست.

منه بدبختم با خودش میکشونه

شانس مارو باش....

سارا