همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

دلم....

دلم دور همیامونو میخواد!!!!

همش داره حوصله ام سر میره...

آخی یادش بخیر!!!!!

مریم                     

کارنامه های درخشان!!!!! :))))))

سلام بر دوستان!

امروز کارناممونو گرفتیم...

من شاگرد اول با معدل 19.87

سارا گلی شاگرد دوم با معدل 19.81

بزنید به افتخارمون که هنوز خودمون باورمون نشده!!!!

من که پایین ترین نمره ام انضباطم بود که 19 شدم...البته مدرسه خیلی در حقم لطف کرد چون کمتر از اینا میشدم...!

.............................................................

امروز همش میخواستم از همه چی کپی بگیرم!!!

مدیرمون گفت موارد انضباطی رو هم خوندی؟!(منم نخونده بودم!) ولی گفتم آره خانوم!!! اینقدر هر سال خوندمش که حفظ شدم...

برگشت گفت بله میخونید ولی وسط سال یادتون میره! میخوای یه کپی هم ازین بگیر!!!!

و قیافه ی من در اون لحظه:

ولی خداییش چقدر امروز باهامون مهربون بودنا...!

مریم          

منو سارا و کتابخونه!

سلام دوستان!

شنبه با سارا رفتیم کتابخونه که مثلا درس بخونیم...!

همش حواسمون پرت بود و بعدش گرسنه مون شد و رفتیم پیتزا بخوریم!!!

از اول تا آخرش میخندیدیم...

وقتی هم که برگشتیم از هم دیگه عکس مینداختیم...(یکی از عکسا توی مطلب قبلیه...)

ولی خداییش با اینکه همش حواسمون به همه چی به جز درس پرت بود ، 15 تا درس مطالعات(خیلی نچسبه!) خوندیم...

بالاخره هرکسی یه جوری درس میخونه دیگه...خخخخخ

..........................................................................

امروز تعطیل شدیم و خیلی خوشحال بودیم!!!

انگار که کل دنیا رو بهمون داده بودن...

خدایا این شادیا رو از ما نگیر....

مریم              

منو سارا و کتابخونه(عکس)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.