همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

کارنامه های درخشان!!!!! :))))))

سلام بر دوستان!

امروز کارناممونو گرفتیم...

من شاگرد اول با معدل 19.87

سارا گلی شاگرد دوم با معدل 19.81

بزنید به افتخارمون که هنوز خودمون باورمون نشده!!!!

من که پایین ترین نمره ام انضباطم بود که 19 شدم...البته مدرسه خیلی در حقم لطف کرد چون کمتر از اینا میشدم...!

.............................................................

امروز همش میخواستم از همه چی کپی بگیرم!!!

مدیرمون گفت موارد انضباطی رو هم خوندی؟!(منم نخونده بودم!) ولی گفتم آره خانوم!!! اینقدر هر سال خوندمش که حفظ شدم...

برگشت گفت بله میخونید ولی وسط سال یادتون میره! میخوای یه کپی هم ازین بگیر!!!!

و قیافه ی من در اون لحظه:

ولی خداییش چقدر امروز باهامون مهربون بودنا...!

مریم          

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 21:12

وااااااااااای سارا چه خوب شده تو مث همیشه
منننننننن مهمونی میخواااااااااااام! زووووود باشید
رمزم میخوام

ببخشید یه سوال!!! آخه چرا بی نام و نشونی؟!
آره خیلی خوب شده...بچمون همیشه عالی بود!
بیا بگو کی هستی تا رمزو واست بذارم...چیز خاصی نیست!!! عکس خودمو ساراست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد