همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

نمایشگاه قرآن!

سلام دوس جونیام

دیروز رفتیم نمایشگاه قرآن

من بودمو آبجیمو مبینا و فاطمه و فائزه....

سارا و آبجیش مریم افطاری دعوت بودن به خاطر همین نیومدن!

دیروز خیلی خوش گذشت...همش میخندیدیم!!!

حس کردم که دارم یاد میگیرم که از همه چی لذت ببرم!

ولی نمایشگاه قرآن پارسال که توی مصلا بود از امسال که توی باغ موزه دفاع مقدس بود بهتر و قوی تر بود!!!!

اینجا هم قشنگ بود ولی انگار میدون جنگ بود!!!!

همه جا هلی کوپتر و موشکو تانکو سنگرو... بود!

حتی صندلیا هم شبیه تانکو و خشاب اسلحه بود!!!!

آخه من نمیدونم مگه اینجا نمایشگاه قرآن نبود؟!

ولی توی نمایشگاه هنریش واقعا یه سری از تابلو های نقاشی و عکسا قشنگ بودن...

یه جا هم غرفه های حزوی بودن!!!!

من که چیزی ازشون نفهمیدم....

کلا این روز به خاطر این بهم خوش گذشت چون دوستام بودن و فقط میخندیدیم!!!!!

مریم          

نظرات 1 + ارسال نظر
ღ♥Marzieh♥ღ شنبه 28 تیر 1393 ساعت 18:30 http://mamazi79.blogsky.com

جایه سارا پس خالی خخخخخ خوش گذشت بهتا جایه منم خالی
ولی خداییش تو تهران امکانات بهتره ها بیچاره ما بچه شهرستانیا

آره جایه همه خالی! نه بابا اینطوریام نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد