همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

هعی!!!!

سلام دوس جونیام

خوبید؟؟؟

من حالم خوبه ها ولی یه حس عجیبی دارم!

اصن نمیدونم چمه ولی انگار گم شدم!!!!

انگار هنوز موقعیت الانم برام قابل هضم نیست!

یعنی الان دارم گرافیک میخونم؟ یعنی دارم عکاسی میکنم؟ یعنی دارم نقاشی میکنم؟ و...

هنوز بعد گذشت حدود یک ماه و نیم نمیتونم قبول کنم!

خدایا من چم شده؟!

اصن من کیم؟

اینجا چیکار میکنم؟

شما؟

خخخخخخخخخخخخخ رسما قاطی کردم!!!!!

مریم                 

نظرات 1 + ارسال نظر
ღ♥Marzieh♥ღ سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 17:26 http://mamazi79.blogsky.com

سلام مریمی همه پستاتو خوندم
همه عکسارو هم دیدم خیلی باحال بودن
خوش به حالت که حالت خوبه
ههمه سال دومیا همین طورین درست میشی

سلام مرضیه جونم
مرسی خانومی!
مگه تو حالت خوب نیست؟؟؟
ایشالا...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد