همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

آبجی نیست که بلا نسبت شما لولو خور خورست!!!


آبجیم از یکشنبه ست که رفته مشهد تا ده روز میمونه دلم براش تنگ میشه الان خونه خیلی آرومه اصلا به این سکوت عادت ندارم اکثر اوقات صبحا باصدای بلند آهنگ خز از خواب بیدار میشدم که آبجیم میذاشت!!!!یا این که میومد مینشست روم جیغ میزد میگفت مریم پاشو!!!!ببینم من دلم واسه این چیزا تنگ شده؟! خاک تو سر خودمتازه فکر کنم هرکی این مطلبو بخونه فکر میکنه آبجیه من از خودم خیلی کوچیک تره ولی ایشون آذر که بیاد 21 سالش پر میشهوقتی داشت میرفت گریه میکرد خیلی دلم براش سوخت

 مریم                        

نظرات 2 + ارسال نظر
روبینا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 11:16 http://sayeeroshan.blogsky.com

سلام مریم جان ممنون به وب ما سر زدین
وب شاد و جونی دارید قدر این روزا و این سنا رو بدونین.انشاالله خودت و دوستت موفق باشید

ممنونم :)

لاندا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 11:17

من واقعا فکر کردم از خودت کوچیکتره

:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد