همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

اولین روز ماه رمضون ما روباش!!!

سلام دوستان

امروز یه ذره از خودم بدم اومد! آخه منو سارا و مبینا پیش هم تو خونمون جمع شدیم تا امروز زود بگذره زیاد اذیت نشیم ولی یه کارایی کردیم که فکر کنم خدا دیگه روزمونو قبول نداره!!!!

1.رفتیم چت روم

2.مطربی کردیم(گیتار تمرین کردیم)

3.پاسور بازی کریدم

حالا خوب پاسور و ساز زدن که مشکلی نداره ولی خوب اصلا دوست نداشتم چت کنم اون تو پر آدمای تازه به دوران رسیده ی عقده ایه!!!!! شاید دیگه هیچ وقت تو محیط چرتش نرم!!!

ولی سر پاسور بازی کردن چه حالی داد من همش جر زنی کردم!

یه ذره الان گشنمه!!!

خدا جونم منو ببخش امروز کار بدی کردم رفتم چت روم تو که منو میشناسی اصلا اهل این چیزا نیستم که من حالم از این چیزا از این آدمای احمق که کم بودشونو با این مدلی بودن میخوان جبران کنن بهم میخوره امیدوارم از ثواب روزم کم نکنی!!!

وای فکر کنم قاطی کردم همین چیزا رو که به مبینا سارا گفتم میخندیدن میگفتن خوب تو که مثل چت رومی ها رفتار نکردی باهاشون خداییش آره ما سه تا از اول تا آخر به حرفاشون فقط خندیدیم ولی نمیدونم چرا یکم ناراحتم شاید به خاطر اینه که از خودم توقع نداشتم که آدمی باشم که حتی بخواد به چت روم و این چرت و پرتا فکر کنه...

ولی به قول سارا وقتی به صفحه ی مانیتور نگاه میکریم این شکلی شده بودیمهمه اون تو فنچن



برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


مریم                      

نظرات 2 + ارسال نظر
ازیتا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 07:37 http://myvirtualhome.blogsky.com

سلام مریم جون
به نظر من در مورد پاسور و سه تار اصلا لازم نیست ناراحت باشى و عذاب وجدان بگیرى...به نظر من خدا اینچیزا رو منع نکرده.

اما در مورد چت روم،ببین ادم هاى توى چت روم ایرانى اکثرا دنبال دوستى عاشقانه هستند و البته از اون دوستى های کوتاه مدت و گذرا و فقط به هدف خوشگذرونى نه عشق و ازدواج.به نظر من از اینجا ها دورى کن اخه ممکنه تو هم توى دام بیوفتى. اما حرف من این نیست که با هیچ پسرى حرف نزنى و فکر کنى همه شون دنبال اینجور چیزان...
ولى خوشحالم که دخترى هستى که به همه چیز فکر میکنى و از کار های اشتباه و گناه کردن هراس دارى.
ببخشید اگه زیادى نصیحت کردم، فقط دوست داشتم بدونى اینچیزا رو و مواظب باشى :)

سلام عزیزم
ممنون به خاطر حرفات
منم اونجا به فکر دوستی باهاشون نبودم فقط میخواستم یکم بخندم ولی همونم بد بود :(
ولی خیلی ممنون که باهام حرف زدی احساس راحتی و خالی شدن پیدا کردم :)

پروفسور یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 19:17 http://happy.iran.sc

دیگه از این کارا نکنیا!!!!!!!!!!!!!!!!
روزه هات قبول باشه!

چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد