همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

سوتی خفن!!!!

سلام دوست جونیام

نمیدونم اون مطلبی که سارا درباره ی تبلیغی که درست کردیم خوندید یا نه اگه نه من یه توضیح کوتاه میدم ما تبلیغ دستبند تعادل با مبینا درست کردیم که خیلی ضایع بود اصلا چی بگم عین تبلیغای ماهواره بود بعد من رم دوربینمون توی کامپیوتر خودم نمیخونه واسه همین دادم بابام ببره سرکارش عکسا و فیلما رو بریزه برام توی فلش... از شانس افتضاح من اون روز بابام یه سر از سرکار میره خونه مامان بزرگمو سه تا عمه هام هم اونجا بودن بحث باغ یکی از عمه هام میشه که بابام میگه اتفاقا عکساش توی فلشه!!! فلش رو وصل میکنن به تلویزیون مامان بزرگم و عکسا رو ببینن بعد وسط راه فیلمای من و دوستامم میبینن بابام اومده بود خونه میگفت آره مریم من هی میگفتم بهشون مریم کله ی منو میکنه نبینیدش ولی عمه هات میگفتن داداش تورو خدا بذار ببینیم و هر هر میخندیدن تازه خود بابامم دیده!!!! من از اون موقع که تقریبا دو هفته ای میشه دیگه نرفتم خونه عمه هام آخه روم نمیشه!!! تازه بابام میگفت عمه هات گفتن مریم به این آرومی بهش نمیاد اینفدر شیطون باشه آخه من توی خونوادمون یه دختر خیلی آرومم که همه دوستش دارن ولی با این فیلمی که از منو مبینا و سارا دیدن دیگه نمیدونم چی فکر میکنن...

تازه یه بارم عروسی گرفتیم سارا عروس بود و من دوماد عکسای این عروسی رو هم عمه ی سارا دیده بود!!!!

فقط الان میتونم بگم که منو سارا توی خونواده کاملا بی آبرو هستیم!!!

تازه خدا کنه اون فیلمایی که میرقصیدیم رو ندیده باشن آخه دیگه خیلی بده

مریم                 

نظرات 4 + ارسال نظر
هیلدا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 00:44

من رو اینجا لینک کنین
چون حس آدرس گذاشتن ندارم
ای داد من
حالا تا روزی که زنده ای مسخره ات میکنن
والااااااااااااااااااااا

باشه عزیزم
آره خیلی بده

شقایق شنبه 22 تیر 1392 ساعت 15:55 http://PISES.BIOGFA.CAM

آخه هنوز حرص میخوری عیب نداره گریه نکن یادشون میره

خدا کنه!!!:D

مجنون سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 05:23

به نظرمن خیلی بی مزه بود ولی ناامیدنشید نوازندگان محترمه

برو بابا! :D
درضمن چرا باید به خاطر حرف یه مجنون ناامید بشیم؟!

مجنون پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 23:23

چراناراحت میشید؟شمانظرخواستیدمنم نظردادم تاتشویقتون هم کردم،واقعأکه!

منم نظرمو درباره ی نظرت دادم تو چرا ناراحت میشی!!!!
حتما قرار نیست که همه چی بامزه باشه !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد