همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

شنیدی میگن کنه! اون منو ساراییم!

امروز زنگ زدم خونه سارا اینا میگم سارا دارم کپک میزنم بیا فردا بریم بیرون

میگه:آخه کجا بریم؟! گفتم مثلا کتابخونه گفت نه من نمیام گفتم پس چی؟! گفت مبینا گفت شنبه بریم خونشون خوب بریم اونجا الان بهش یه اس ام اس میدم میگم فردا خونه اید منو مریم بیاییم؟! گفتم زشت نیست گفت نه بابا...

اس ام اس داد مبینا جواب داد بذار فردا صبح اومدم خونه بهتون خبر میدم! سارا گفت مگه کجایی؟! جواب داد خونه فاطمه اینا!!! حالا منم پشت تلفن میگم فاطمه کیه!!! بعدش گفتم بابا این مبینا صبحش 4 بعد از ظهره بیا بریم همون کتاب خونه سارا هم هی میگفت نه...

بالاخره الان خبرش رسید مبینا گفت بیایید

دلم واسه خودمو سارا میسوزه آخه چه قدر ما بدبختیم  که برای اینکه بخواییم بریم جایی باید به این و اون التماس کنیم!

عیبی نداره این نیز بگذرد! راستی این جمله از کیه به نظرم آشنا اومد!!!!



مریم               

نظرات 2 + ارسال نظر
محدثه جمعه 21 تیر 1392 ساعت 23:20 http://sayeeroshan.blogsky.com

سلام مریم جون ازاینکه به وبلاگمون سرزدی و پیام گذاشتی ممنون
وبلاگ بانمکی دارین، پر از شور و نشاط جوونیه براتون آرزوی موفقیت میکنم بازم به ما سر بزنید

سلام عزیزم
خواهش میکنم تو هم لطف کردی
ممنونم

mona دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 16:34 http://3noghtestan.blogsky.com

یه سوال:شما دوتا خواهرین یا دوستین؟؟؟چند سالتونه؟؟؟؟

ما دوستیم 14 سالمونه با 8 روز تفاوت سن من بزرگترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد